Tohoshinki Japan Fanmeeting tour which was scheduled in January next year had been canceled, however the group popularity in Japan seems to remain.
According to Sankei Sports Japan on the 18th, ever since Tohoshinki becomes the face of healthy drink ‘Oronamic C’ commercial, the product campaign website has been flooded by numerous of Japan fans. The campaign is planning to give away a set of extra large posters and customized phone straps to 5000 chosen applicants, and once it’s announced, the number of people accessed the website increased about 4-5 times that almost caused the server to crash.
Tohoshinki will make appearance on the 30th at TBS’ ‘The 51st Japan Record Award’ and on the 31st at NHK’s ‘The 60th NHK Uta Gassen’ which are included as prestigious Japan New Year events. The title track of their new single ‘Break Out’ which will be released on January 29th is going to be theme song for NHK’s drama ‘Tomehane, Suzusato Koukou Syodobu’. While on February 17th, the group’s Japan first Best Album which includes their hits such as ‘Purple Line’ and ‘Jumun – MIROTIC’ is expected to release.
source: sportsseoul
trans: sharingyoochun.net
Spanish Translation / Traduccion al Español
El Fanmeeting tour de Tohoshinki en Japón el cual fue programado para Enero del proximo año ha sido cancelado, sin embargo la popularidad del grupo en Japón parece que se mantiene.
De acuerdo a Sankei Sports Japan el 18, incluso desde que Tohoshinki se convirtio en el rostro del comercial de la saludable bebida "Oronamin C", la website de la campaña del prducto ha sido inundada por numerosos fans japoneses. La campaña esta planeando dar un set de posters extra grandes y personalizar los accesorios colgantes para celular a 5000 candidatos elegidos, y una vez mas es anunciado, el numero de personas que accedieron a la pegina web aumento cerca de 4-5 veces casi causando que el servidor colapse.
Tohoshinki hará una aparición el 30 en "The 51st Japan Record Award" de TBS y el 31 "The 60th NHK Uta Gassen" de NHK las cuales son incluidas como prestigiosos eventos japoneses de Fin de Año. El titulo de su nuevo single "BREAK OUT!" que serña lanzado el 29 de enero va ha ser la tema musical del drama de NHK "Tomehane, Suzusato Koukou Syodobu". Mientras que el 17 de febrero, el primer Best Album japones del grupo el cual incluye sus grandes exitos como "Purple Line" y 2Jumun- Mirotic", se espera el lanzamiento.
Fuente: sportsseoul
Trad al Ingles: sharingyoochun.net
Trad al Español: 2uangels.blogspot.com
No comments:
Post a Comment